TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2013

Μας "μπήκε" καλά...

                                  
Πόσο υπέροχος είναι ρε φίλε ο κόσμος την πρωτοχρονιά...
Και πως αυτόματος ένας κάγκουρας,ΜΌΝΟ που τον βλέπεις σου χαλάει την διάθεση :P

Περίοδο κρίσης,τα κολομπαρα - clubs είχαν εισόδους τάξεως των 20 ευρώ (Μ.Ο.)..
Κι όμως γέμισαν..ρε φίλε αυτές οι μέρες Γαμάνε,αν της περπατήσεις..να πας σε ένα ρακάδικο(ουζερί) να πιεις τα ξύδια σου,να πας για χαρτάκι,να κανείς και την έξοδο σου μετά σε μπαρ..ΑΛΛΆ όχι 20 γαμημένα ευρώ είσοδος ρε φίλε..μπορείς να πας κάπου άλλου που έχει ΕΞΊΣΟΥ ίδιας ποσότητας κόσμο,και να πιεις και να διασκεδάσεις,ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟ..


Και θα μου πεις τώρα,τι λόγος μου πέφτει εμένα έτσι ;;
Αρχικά ,σκατό-καμμένε κάγκουρα μην το διαβάσεις καν εσύ..ο εγκέφαλος σου βαράει με το ζόρι 30 ,αν έχεις καταναλώσει 15 kgr βασιλικού πολτού..Και συνεχίζω προς τα ανοιχτόμυαλα άτομα,που πήγαν σε club ..

Έφαγες 20 ευρώ...για να στέκεσαι να μην έχεις ανάσες...ΌΧΙ δεν πέρασες τόσο καλά..ή τουλάχιστον θα περνούσες καλύτερα αν πήγαινες κάπου άλλου...γιατί πηγές στο club ;; επειδή "όλοι εκεί πάνε την πρωτοχρονιά"...και αφού είσαι έξυπνο παιδί,γιατί ακολουθείς οτιδήποτε σου πασάρουν;; γίνεσαι ένα με αυτό που φτείνεις...ένα τεράστιο σύστημα που σε ελενχει και σε πηγαίνει εκεί που ΑΥΤΌ θέλει..σκέψου κατά πόσο έχω άδικο..

Με το να πηγαίνεις εκεί λοιπόν αναπαράγεις αυτό το σύστημα..και κανείς και άλλους να σε ακολουθήσουν..ΘΆΝΑΤΟΣ ! είσαι ένοχος xD
Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων...Δεν έχει να κάνει καθόλου με της μουσικές μου προτιμήσεις αυτό..στο club βάζουν παντελίδη,αυτό το εκτροπλασμα,ενώ έβαλαν παντελίδη και στο ρακάδικο :P Επίσης δεν τον λέω για να έρθεις μαζί μου..σήμερα τα στέκια μου,ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΊΧΑΝ ΕΊΣΟΔΟ και ΕΊΧΑΝ ΦΤΗΝΌΤΕΡΕΣ ΤΙΜΈΣ από τα δικά σου,ήταν ΓΕΜΆΤΑ μέχρι αηδίας :P


Επόμενο εκνευριστικό για τον νέο χρόνο...που μου έσπασε τα νευρα...ΓΆΜΩ τα περίπτερα μου,γάμω..ρε ο κόσμος είναι ηλίθιος..5 .40 ο καπνός μου...και ένταξη το κράτος ΓΑΜΙΕΤΕ..αλλά και εσύ πόλεμο ρε πούστη...βλέπω αρχικά την τιμή,και λέω "άρχισαν τα γαμήσια.." ,αλλά παρατηρώ την επιγράφει να λέει για τους φόρους..Και αυτό που με εξοργίζει είναι ότι ΠΆΛΙ παίζουν βρώμικα..και συμετέχουν σε αυτό οι περιπτεράδες σε αυτό..για όποιον δεν το πρόσεξε ,η επιγραφή σε ΩΘΕΊ στο να αγοράσεις περισσότερο καπνό με ανεβασμένη τιμή...έτσι ώστε να "χαμηλώσει" όταν εξαντληθούν τα αποθέματα..πράγμα που σημαίνει ότι...
Υπάρχουν στην αγορά καπιοι καπνοί...δεν θα σταλθούν νέα πακέτα με νέες τιμές,αφού "και καλά" ,δεν έχουν αποφασίσει για αυτές ακόμα..θα κριθούν λέει,με το ποσά αποθέματα θα αγοραστούν.(από αυτά που απέμειναν)....εγώ σου λέω ότι και όλα να πουληθούν,η τιμή θα μείνει σταθερή..γίναμε Παρίσι στον καπνό...μόνο που ξεχάσανε να μας κάνουν και παρίσι στον μισθό ;P


Καλή χρόνια σε όλους..
ΆΝΤΕ ΓΑΜΉΣΟΥ ΚΆΓΚΟΥΡΑ!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!