TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013


                             ΨΟΦΟΣ ΣΤΑ ΚΑΓΚΟΥΡΙΑ!

Λοιπον λοιπον...Βλεπω οτι κραζουν ολοι σημερα οποτε ηρθε και η σειρα μου :Ρ αρχιζοντας με ενα απλο ΑΝΤΕ ΓΑΜΗΣΟΥ ΚΑΓΚΟΥΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ DUBSTEP ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΤΑΛ!
Τι λες ρε αναπηρε πολεμου;Ηρθες προχτες να μου πεις πως μπασσο ειναι αυτο που κανει ο skrillex και οχι αυτα που ακουω εγω...ΘΑ ΑΝΑΣΤΗΘΟΥΝ ΟΙ ΔΕΙΝΟΣΑΥΡΟΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ!!!Ο Steve Harris ο ιδιος θα ερθει να σου παιξει σφαλιαρες μεχρι να βγαλεις καρκινο στ'αυτια!



Ξεχασαμε τον Μπιμπερ και ηρθε το dubstep τωρα γαμω το κεφαλι μου!Εχω ακουσει απειρους στο δρομο,στο σχολειο,στο facebook να λενε πως το dubstep ειναι μουσικη και ταυτοχρονα οι "νοτες" που βγαζουν σε ανεβαζουν...ΝΑΙ SHOOT ME NOW!


Επομενος...Ηρθες και εσυ και μου λες πως οι νοτες του dubstep ειναι πιο ψαγμενες απο το nothing else matters των Metallica (που μονο αυτο ξερεις μαλλον απο metal κιολας)...EPIC FACEPALM!Εγω μπορω να σου πω (εχοντας ακουσει δυστηχως ενα τραγουδι του skrillex) πως οι νοτες του dubstep ειναι 3 τανκ,2 μπαζουκες,5 πολυβολα,2 κλανιες του Starbass και 7 γεωτρυπανα!




ΥΓ: Skrillex χαλασες τους Korn και μακαρι να βγαλεις καρκινο στη μασχαλη!

Κατι τελευταιο για σενα κοπελια...ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΔΕΝ ΤΗΝ ΒΛΕΠΕΙΣ,ΤΗΝ ΑΚΟΥΣ!Δεν μπορεις να βγαινεις και να λες "αχ πολυ γλυκουλης Andy Sixx απο τους Black Veil Brides" και πως ο αλλος ο γκει απο τους Tokio Hotel ειναι ομορφος και μετα να λες οτι εισαι μεταλλου!ΟΧΙ!BURN IN HELL ΣΚΡΟΦΑ!


1 σχόλιο:

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!