TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Παιδικά Χρόνια part 2


                                 
Και ναι ρε πούστη...
Είμαι 20 χρόνων...άρα έζησα την μεγάλη εμπειρία του να...έχεις όμορφα παιδικά χρόνια! εγώ στα 5 μου έβλεπα 9 φορές την μέρα Lion King ...έβλεπα τον θάνατο του Moufasa (φωνή ο πούστης στην ελληνική μεταγλώτιση!) και ήξερα ότι η ζωή δεν είναι ρόδινη! ότι τίποτα δεν πρέπει να το αφήνω στην τύχη του...να μην το υπολογίζω..
Σήμερα που τα παιδιά μεγάλωσαν με Ντόρα ,δεν ξέρουν να ξεχωρίσουν το καλό από το κακό...για αυτό βλέπεις ανόδω από εθνίκια-φασσιστοιδοι-ναζάκια..
Εκεί..να κοιμουντε...αν έχω άδικο;; αν είμαι τρελοφαντασμένος;;; για τσεκάρετε μερικές λεπτομέριες που ίσος σας πίσουν!!

                                   

Τσεκάρετε τους καλούς (Moufasa - κουασιμόδο - Hercules ) και κοιτάξτε και τους αντιστιχους κακούς... Υπάρχουν τέτιοι κακοι στα σημερινά κείνούμενα σχέδια;;
Επειδή είμαι περίεργος και κρύβω παιδί μέσα μου (το έφαγα χθες) ,έχω κάτσει και έχω δει ντόρα..ο κακός είναι μια αλεπού κλέφτης που αφοπλίζετε με...το..."μην κλέβεις κλέφτη,μην κλέβεις κλέφτη"...σχόλια δικά σας! στο ένα βλέπεις θάνατο moufassa από τον ΥΠΕΡΓΑΜΑΤΟ SCAR και στο άλλο μια αλεπού..με μαντήλι στο κεφάλι...απφφ...

                                 

Επεισης..στο Lion king 2 ,σύμφωνα με τον κύκλο της ζωής,η μικρή Κιάρα (κόρη του συμπα ) χαμουρεβετε με τον γιο του σκαρ...ο οπιος είναι θείος της.............ΑΙΜΟΜΙΞΊΕΣ! κι όμως φίλε,κανείς δεν το κατεργησε! κανείς δεν είπε του τιμον να μην ρουφάει τα σκουλίκια..τώρα ,όταν βγαίνει ένας bob σφουγκαράκης,(παρλαπίπα σε σχέση με τα παλιά,αλλά σε σχέση με τα νέα έχει λίγο ενδιαφέρον),και τον κόβεις επειδή...έριξε ένα πεταχτό με έναν αστέρια...-ένα σφουγκάρι με έναν αστέρια...- ΚΌΒΕΙΣ ολόκληρη σειρά...Ναι μαλακά μου..ο γιος σου /κόρη σου..δεν θα δει gay στην ζωή της,και όταν μπει ο κλεφτεις θα του λέει "μην κλέβεις κλέφτη"

                                   


Άλλη μια διάφορα...Αυτή η μαλακία του να μικρενουν τους χαρακτήρες...Bugs bunny βλέπαμε,(δεν το πρόλαβα στα πολύ καλά του,αλλά κάτι έβλεπα!) και περίπου στα 15 μου βγήκε η πίπα με τα baby luney tunes ....απλά θάνατος στον μαλακά που το σκέφτηκε..το πρόβλημα θα είναι μην συμφωνήσει και η υπολιπη warner bros και δούμε κανένα batman με βρακάκι!
ΑΙ στο διάολο!

                                 

Επεισης ο mickey mouse ...το πρώτο cartoon (αν δεν κάνω λάθος) που κυκλοφόρησε παγκόσμιος...το βγάλανε σε Ντόρα style (οπ-οπ-οπ-οπα ντόρα style ) με το σπίτι του μίκη μάουζ...ΜΑΛΑΚΆ μια ολόκληρη γενιά λέει τα κείνούμενα σχέδια ΜΊΚΗ μάουζ-μίκη μάο-μίκη-μάους κτλ κτλ..και τώρα έρχεσε και βιάζεις ένα από τα ΙΣΤΟΡΙΚΌΤΕΡΑ cartoon (αν όχι το ιστορικότερο) ,όπως έκανες και μετά στρουμφάκια!!


Pokemon ...η σειρά που ήταν η αγαπημένη όλων μας,(μαζί με digimon και yu gi oh αργότερα) ,η σειρά που ήταν η πρώτη μας επαφή με τον κόσμο των anime ...
Το μόνο που έχω να προσθέσω ,είναι ότι στα νέα επισοδια ο Ash μοιάζει με 10 χρονο μεξικανάκι από την μογκολία..




Είδα ένα ποκαχόντας,Μια παναγία των παρισίων (η μόνη στιγμή της ζωής μου ,που συμπάθησα ρουβά) ,και είδα ρατσιστές ανθροπακούς να τρώνε τα σκατά μου ,με περίοδο μουλαράς για γαρνιτούρα! Σήμερα πείτε μου ΠΟΙΟ γαμιδι cartoon περνάει μηνύματα;;;


Τα cartoon που έβλεπα ήταν αυτά,η μουσική που έβαζε στην τηλεόραση ήταν ζουγανέλης,παπακωνσταντίνου,Μπουλάς, Μπουγάς (ΝΑΙ μπουγάς! σκύλος,αλλά τουλάχιστον αληθινός!),Πάριο,πασχάλη (αυτόν τον σιχενόμουν) ,από ξένα beatles στο et3 ,rolling stones ...κτλ κτλ!
Σήμερα και σε αυτή την κατηγορία(που θα αναλύσουμε άλλη στιγμή) τα ίδια σκατά!




Αναρωτιέστε γιατί τα παιδιά σας είναι αποχυμωτές;;
Γι'αυτό! γιατί δεν τους επιτρέπετε να παίξουν taken ,και να δούνε καμία τσόντα,
αλλά τα αφήνετε να βλέπουν Ανίτα πανιά ,Ντόρα και να ακούνε Παντελίδη..
Μόνοι σας φτιάξατε αυτό το μέλλον-παρών...
Ένα παρών-μέλλον γεμάτο κάγκουρες,φλώρους,πλουσιόπαιδα,φτωχόπαιδα,κοινωνικές τάξης,φασίστες,κλιστομιαλους,πρεζάκια,βαποράκια,μαυραγορίτες,πασπίτες,δαπίτες,βοιαστές,παιδόφιλους,πατουσολαγνους,παοκτζήδες (xD ) ,σκουλίκια,γάβρους,βάζελους,χανουμια,σκυλάδες,ποζέρια,κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ κτλ....
                    

"χα! γεινε πατέρας μαλακά χοντρέ και μετά έλα να μας τα πεις."
Εγώ δεν θα αφερεσω κανένα δικαίωμα από το παιδί μου..
Ίσα ίσα θα κάνω αυτό που εσύ δεν έκανες...
θα του δώσω το δικεομα να επιλέγη..
τα πιστευω του..τα ακούσματα του..την θρισκια του...τις πολιτικές του πεπιθήσεις..
θα του μάθω να μην επηρεάζετε από τον ΔΙΚΌ σου γιο που θα είναι σκάρτος...
θα του μάθω να μην επηρεάζετε από κανένα χαζοκούτι..
θα του φωνάξω ότι δεν είναι ντροπή καπιος να είναι ομοφιλοφιλος..θα του φωνάξω ότι είναι ντροπή να είσαι μπάτσος..θα του φωνάξω ότι καμία ντροπή δεν είναι δουλειά..θα του φωνάξω ότι είναι ντροπή να είναι φασίστας...θα του μάθω να έχει "τρόπους"...όταν βλέπει μια γυναίκα πλούσια ντυμένη,με αρώματα και γούνες να την φτύνει μέσα στην μάπα! να του πω να μην ακούσει κανέναν που ονομάζετε σοβαρός..γιατί αυτός μου έβγαλε αυτό το ακτή..θα του μάθω να εσθανετε...θα του μάθω να τρωι καλά ( xD ) ,θα του μάθω τι εστί φιλία..και πόσοι γύρω σου ,σε κράζουν ...θα του μάθω ότι και αυτός θα παίξει πουστιά σε φίλο του..το θέμα είναι να την αναγνώριση..θα του μάθω πως να μαγιρεβει μανιτάρια αλακρεμ! (να τσεκάρω αντιδράσεις από Valia θέλω,αν το διαβάσει:P ) ...θα του μάθω να ΜΗΝ είναι άνθρωπος..αλλά κάτι ανώτερο..Ο εαυτός του..ο θεός του..οι ιδέες του..το όνειρο του...






1 σχόλιο:

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!