TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Με πολλά ,πολλά,ΠΟΛΛΆ νεύρα...


Εεευτυχως αντιπαθητικά μου καγκουριά,μου θυμίσατε τον λόγο που σας μισώ...
ΓΆΜΩ τους κάγκουρες...
Ρε μαλακίες..καθίστε στις σκιλοφολίες σας ,και ΜΗΝ αγκιζετε ότι πιο ιερό έχει δημιουργήσει ο άνθρωπος (μουσική.)
Ο λόγος που θα γράψω αυτό το άρθρο ,ήταν μια εικόνα,που επεξεργαστικά για να μην είναι ορατές οι σκιλοφάτσες...
DIE DOGGYZ DIE !!
Μπορεί η μπάντα που συμβολίζει το σήμα στην εικόνα...να μην μου είναι ιδιετερα συμπαθείς..ωστόσο οφιλω να την σεβόμε..γιατί είναι ιστορική Μπάντα..σε αντίθεση με το κολομπαρο "Λεβλακέ" που την πήρε και της άλλαξε τα φώτα...ΙΔΟΎ λοιπών η εν λόγο φωτογραφία...


Δεν ξέρω αν φενετε καθαρά σε εσάς...
αλλά στο σήμα έχουν γράψει...
"λουλουδοπόλεμος λεβαρε.." 
αντικαθιστώντας το GUNS AND ROSES ...
1on εύχομαι καλό ψόφο..
2on να πάτε να πεθάνετε 
3on να πάτε στο διάολο..
4on να πάτε στον άδη..
5on Να αφανιστίτε από την γη..
6on να πάψετε να αναπνέετε..
7on ξεμινα από επιχιρήματα...σκύλου...και περνάω σε επιχιρήματα ανθρώπου...

Μπορεί ο Axel να μην μου είναι συμπαθείς..
Μπορεί να θεωρώ τον Slash ποζέρι...
Αλλά...Ευχάριστος θα γάμαγα την μάνα αυτίνου που το μετέτρεψε...

Πάρε και το Ace of spades από τους Motorhead και κάντο "Άσσος γύφτος λέσχη"
(Αν το αγγίξεις πούστη θα σε πνίξω με μπατονέτα!

Απλά να πας στο διάολο! Καλή νύχτα σε όλους ,εκτός από τους κάγκουρες,που να δουν στον ύπνο τους ,ότι το μηχανάκι τους έχει εξάτμιση!




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!