TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2013

Ροματζάδα!


                                       
Αρχίζω και ανοίγω το άρθρο με Kafrilion και το υπερκομματι "σου λέω"!!!
Καυγά μου άρχισες υπό το φως των κεριών
Σ' ένα δείπνο που είχα ετοιμάσει μαγευτικό ρομαντικό
Φωτιά στο τζάκι και έξω η βροχή
Να πέφτει μανιασμένα όπως η αγάπη μου για σένα
Γιατί λοιπόν μου λες πως δε σε αγαπώ
Πως δε νοιάζομαι και μόνο ένα πράγμα επιζητώ
Σου λέω σ'αγαπάω, σου λέω σ'αγαπάω
Τι κι αν σε έχω μόνο για να σε γαμάω
Σου λέω σε λατρεύω, μόνο σ'εσένανε πιστεύω
Τι κι αν γουστάρω μόνο να σε χαμουρεύω
Ο έρωτάς μας θα κρατήσει παντοτινά
Γιατί τα αισθήματά μας είναι βαθιά μοναδικά
Θέλω να ξέρεις μακριά σου δε μπορώ να ζήσω
Και αν ποτέ χωρίσουμε εγώ θα αυτοκτονήσω

Έπειτα την αγαπημένη μου μπαλάντα στην ελληνική σκηνή,από τους αγαπημένους μας ανώριμους με τίτλο "ανισόπεδη αγάπη" :') 


                               

Είναι η εποχή που εμείς τα θηλαστικά ερωτευόμαστε..:') 
Η διάφορα όμως ανάμεσα σε ένα θηλαστικό κάγκουρα-φλώρου,ένως σοβαροφανή θηλαστικού,και ενώς καφρικού θηλαστικού είναι η εξής...

Ως καφρικό θηλαστικό ξέρω να αγαπάω..πιο αληθινά από σένα πούστη κάγκουρα :P γιατί;;; γιατί εγώ αν την έχω μόνο για πούτσα,της το λέω!και σύγχρονος την αγαπάω :P 
την αγαπώ γιατί χωρίς αυτή,δεν θα είχα που να αγκουμπίσω το πέος μου.:P 
Γιατί χωρίς αυτήν τώρα θα είχα γίνει κωπηλάτης...

                                                
Γενικά δεν καταλαβαίνω να είναι τόσο δύσκολο να το παραδεχτίτε και να το αποδεχτίτε..ΚΎΡΙΟΣ οι γυναίκες :P δεν θα σας πει κανείς πουτάνα,κύριος που σας ξέρει..αν παραδεχτίτε ότι γουστάρετε μόνο πέος ,για αυτό τραβιεστε με τον Μπάμπη! (αυτός που αναφέρει ο Satan prits :P ) 

Είναι στιγμές της ζωής που όλοι θέλουμε κάτι σοβαρό να περνάμε την ώρα μας..
Είναι στιγμές της ζωής που όλοι θέλουμε κάτι ελεύθερο να περνάμε την ώρα μας..
Είναι στιγμές της ζωής που όλοι θέλουμε μόνο masturbation ,γιατί η παλάμη μας - ορ τα δύο μας δάχτυλα,ποτέ δεν θα μας παρατήσουν..και στην χειρότερη αν μας παρατήσουν,έχουμε και back up !! 

                                       

Και επειδή είστε στουρνοι  και ακόμα έχετε την απορία..."μα καλά,αν εγώ την θέλω μόνο για τον πούτσο,και αυτή με ερωτευτεί;;;"

πρώτων είσαι μαλάκας γιατί δεν βλέπεις τι γράφω...ΤΗΣ το λες..ξεκαθαρίζεις την θέση σου...ΑΠΌ την αρχή...ΚΑΙ δεν γίνετε από την αρχή να σε ερωτευτεί! 
Να φάει flashia - κολημα ,ίσως μπορεί να συμβεί..αλλά εκεί είναι που της λες...
"Έλα να κάνουμε κάτι ελεύθερο,να τεστάρουμε"..ΔΕΝ είναι δύσκολο..

Βέβαια υπάρχει και το εξής πρόβλημα...Μπορεί εσύ να είσαι ο μουνόδουλος..
και όταν της το πεις,αυτή υπάρχει περίπτωση (επειδή είναι από σπίτι,και όχι του δρόμου,ενώ οι άλλες είναι πόρνες και αυτή σοβαρό κορίτσι) να σου αρνηθεί!!
τι κανείς;;; συμβιβαζεσε και της προτίνεις κανονική σχέση,ζητώντας παράληλα συγνώμη για αυτό που σκέφτηκες για αυτήν...έτσι;;ΌΧΙ 
Γαμάς την πιάτσα έτσι..αν της αρέσει της παλιοπορνης! 
Υπάρχουν κι άλλου Γουρουνιές που κάνουνε πατάτες!

Και τι σχέση έχουν όλα αυτά με την...πως την είπαμε;;; αα ναι! την ροματζάδα;;
ΑΠΌΛΥΤΗ! 
Διότι για να είσαι σωστός στην ζωή σου,δεν πρέπει να καταπιέζεσαι και να κανείς σχέση χωρίς να το θες! Έτσι όταν είσαι έτοιμος και οι μασχάλες σου δεν βρωμάνε,να κανείς κάτι σοβαρό,θα βγάλεις όλη την ροματζάδα που κρατούσες από το πορνίδιο που γαμούσες πριν μια βδομάδα!
"Και αν είμαι εγώ το θημα;;;ο τυπάς που με θέλει η γκόμενα μόνο για το σεξ;;"
Αρχικά ψόφα...σταματά να το λες σεξ! μου θυμίζεις κάτι γκόμενες σεξολόγους με αραχνιασμένο μουνί.ΓΑΜΉΣΙ να το λες...
εχμ..Απόλαυσε το!! 
για αυτό το γαμήσει ,είναι το ομορφότερο πράγμα στον κόσμο!(και όχι η μητρότητα!-.-)

Με σεβασμό,Marios Starbass 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!