TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Δευτέρα 21 Ιανουαρίου 2013

Καλημερα αξυριστοι χοντρελαράδες! Το συγκρότημα μας καλοσορίζει δυο νεους αρθρογράφους, εμένα(satan prits) και τον τραγόπαπα(pathr demolisios) που φανταζομαι οτι τωρα ειναι καπου και κωλοβαράει αντι να γράψει κανα άρθρo!

ΛΟΙΠΟΝ! ... Πρίν αρχησουνε τα comments απο τις λουγκρες της θεωριτηκής... (ή αυτους π τελος παντων ανοιγαν και κανα γραφούλη στην πρώτη δημοτικου ... ΤΑ BLOG ΜΑΣ ΔΕΝ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ! ... ΤΑ ΤΡΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΠΕΛΑ σε ολουσ αυτους λοιπόν... και συνεχίζουμε!

ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΙΟ ΗΛΙΘΙΑ ΕΦΕΥΡΕΣΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΩΝ ΗΜΩΝ ΠΡΟΓΩΝΩΝ? Οι τόνοι!!!
οσοι τονοι δειτε να μπαινουν ... ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΤΝ ΣΠΑΝΕ ΟΙ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΓΡΑΜΜΟΥΛΕΣ ΑΠΟ ΚΑΤΩ!!!!

Τωρα λοιπον που ξεκαθαρισαμε την θεση μας ας αρχησουμε!

Πρωτα πρωτα θα ηθελα να σας μιλησω λίγο για τον εαυτο μ! Γεννηθικα (δεν ξέρω γιατί) πριν από
μερικα χρόνια! Δεν εχει σημασία πόσα! Ασ κρατησουμε και λίγο μυστηριο γαμω τη πουτάνα μου!
Θα σας δώσω ένα στοιχείο όμως, ειμαι ακομα μαθητής! Έτσι μπορει αυτο το άρθρο να είναι πιο προσιτό στους μικροτερους!

Το θέμα που θα συζιτησουμε σήμερα (μαλακίες μονος μου μιλάω) ειναι ο ΚΩΛΟΣ ΤΗΣ ΜΠΡΟΣΤΗΝΗΣ!

EΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΤΟΥΣΕΣ!!!

Ομως το προβλημα δεν ειναι οταν η μπροστηνη σου ειναι αυτη
αλλα αυτή
Eκείνο το έκτρομα που εμφανίζεται ξεπεταγώμενο απο την φόρμα , εχει προκαλέσει πολλυ κοσμο να γίνει GAY...  το συχαμερο αλλα και θληβερό θεαμα αυτο το εχει αντικρησει κάθε μαθητής κάθε εθνηκότητας πιστέβω!

το προβλημα μου ομως ειναι οτι οι εν λογω κυρίες νομιζουνε οτι ειναι καβλιά και αντι να μας λυπιθουν και να κρυψουν το πορδοκάνονο τους μας πετάνε και κατι ξεγυριστα... ¨το ξέρω οτι κοιτουσες μπαμπη... :P  αλλα ξερεις κάτι!? δεν με πειράζει! μου αρέσει! ...
ΓΙΑΤΙ ΜΠΑΜΠΗ!?

Δεν εχω κανένα προβλημα με τους χοντρους ανθρώπους οσο κρατανε τα ... .κχμμμ << θελγητρα τους
κρυφά!>>
Ακριβώς οπως δεν εχω πρόβλημα με τις μουναρες... αρκει να κρατανε το κρέας στην βιτρήνα ... και να μην τα χουνε μαζι μου! :P

στις γυναίκες αρέσει να ναι ΞΕΚΩΛΙΑΡΕΣ ... απο την πλευρά μας ομως ειναι σπαστικό αντί να κανουμε χαβαλέ να καθομαστε να κοιταμε ποιος κοιταει το πιατο μας!

________________________________________________________________________________
                                                  Η ΑΚΥΡΙΛΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ

Οποιος ψαχνει να αγοράσει μηχανακι μικρου κυβισμου  με πειραγμένη εξατμιση...
 ΝΑ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ

1 σχόλιο:

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!