TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Φιλαρακια!

Θα ασχοληθω σημερα με ενα θεμα στο οποιο ειμαι πιο μεσα απο ολους σε ολη την παρεα και γενικα ειμαι βαθια χωμενος σχετικα με ολα τα υπολοιπα ατομα που συναναστρεφομαι.
Αυτο το θεμα ειναι η Εν Χριστω ημων Εκκλησια.
Μια λεξη-εννοια με πολλες ιδεες που αν ηταν πιο φιλανθρωπος οπως η ιδια θελει να δειχνει σιγουρα κατα τη δικια μου γνωμη θα ειχε προσελκυσει ολο τον κοσμο και θα βοηθουσε για το καλυτερο την ανθρωποτητα. Απ την αλλη θα μου πειτε...ποιος εισαι εσυ ρε μαλακα που θα κρινεις την εκκλησια?
ΕΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΑΓΚΕΣ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ Ο ΜΑΝΟΣ Ο ΤΡΟΥΛΛΙΝΟΣ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΛΕΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΓΡΑΦΟΝΤΑΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΑΝ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Σιγουρα υπαρχουν πολλοι παπαδες οι οποιοι ειναι ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ ΗΘΟΥΣ και Χριστιανοσυνης οπως αυτη πρεπει να ναι...στα δικα μου ματια τουλαχιστον.
ΟΜΩΣ...
Υπαρχει και η αλλη πλευρα των αχορταγων τερατων που εχουν καταδυναστεψει με τις πραξεις τους εννοιες οπως
Αγαπατε Αλληλους και ο Εχων τους 2 χειτωνας να δωσει τον ενα.
Εχουν μετατραπει απο καποιους καταραμενους σε στυλ 'αγαματε αλληλους (Copyrights belong to ANORIMOI :p )' και ο εχων τους 2 χειτωνας να παιρνει και ολων των αλλων παιζοντας τους και μια στο κεφαλι απο πανω!
Να συλληφθουν και να πεταχτουν στον καδο των αχρηστων ολοι οσοι κοροιδευουν τοσο κοσμο που απλα προσπαθει να πιστεψει καπου για να βρει εσωτερικη δυναμη και να συνεχισει την καθημερινοτητα οσο δυσκολη κι αν ειναι καμια φορα.Να βγαλουν τα ρασσα που ορισμενοι εχουν ματωσει για τη σωστη του χρηση και να αφησουν τα μαλακισμενα θεαθηναι...
Σημερινοι ακροδεξιοι καλικαντζαροι παπαδες θενε να περασουν ακροδεξια και φασιστικα μηνυματα οπως πατρις θρησκεια οικογενεια.
ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΡΕ. Για ποια πατρις ετσι οπως την καταντησαμε για ποια θρησκεια ετσι οπως την εχετε καταντησει και για ποια ΑΝΙΚΑΝΗ οικογενεια συμφωνα με τα σημερινα Νεοελληνικα δεδομενα μιλατε? Δηλαδη ο καγκουρας που ξυνει την κωλαρα του ολη μερα πινοντας καφε θα γινει ποτε σωστος οικογενειαρχης και του δινετε και θαρρος? Αδιαφορω αν ολα αυτα φτασουν στα χερια ατομων της σχολης μου διοτι ειναι η προσωπικη μου γνωμη ευτυχως η δυστηχως και αυτη εχω μαθει να την υπερασπιζομαι.
Οσο για καποιους παπαδες οι οποιοι οπως προειπα ειναι αυτοι ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ βοηθοντας φτωχες οικογενειες, κανοντας φιλανθρωπιες, και ΟΧΙ για τα ματια του κοσμου,
ΑΣΠΑΣΟΜΑΙ ΜΕ ΔΕΟΣ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑΝ ΣΑΣ και χωρις κανενα ιχνος ειρωνιας.

ΜΑΚΡΙΑ ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΜΙΑ ΙΔΕΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΑΠΟΦΕΡΕΙ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΓΑΛΗΝΗ.
Μανος Τρουλλινος.

2 σχόλια:

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!