TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Κυριακή 30 Δεκεμβρίου 2012

Πάει ο παλιός ο πάσχας...


                                 
Τελευταία μέρα του 2012 ..αφού δεν πεθάναμε καλά να πάθουμε :P
Πάμε να γράψουμε ένα άρθρο "σούμα" για το 12 ..
Ήταν κολοετος,αλλά είχε και καλές στιγμές..σε προσωπικό επίπεδο.
Σε γενικό επίπεδο,η κρίση ωρίμασε μέσα μας και πάμε όλο και πιο κοντά στο διάολο :P

Πολιτικά : ΣΚΑΤΆ. στους φασίστες και σε αυτούς που τους ψήφισαν..όπως και σε αυτούς που ξανάψήφισαν πασοκ,ΝΔ,αλλά και επηρεάστηκαν από την παραπλάνηση που ακούει στο όνομα "κουβέλης" και Δημααρ.

Κοινωνικά : πλήρης εξαθλίωση,και καλά να πάθουμε..αφού θέλαμε στην βουλή πάλι τους ίδιους +ναζί ,καλά να πάθουμε..από εκεί και πέρα ο ελληνάρας συνεχίζει να κρατάει  την στάση του...ποτό στο club και τα υπολιπα στα παπάρια μου.εε καλά να πάθεις λοιπών..το πρόβλημα είναι ότι αφού εσύ ξύνεις τα αρχίδια σου,την πληρώνω και εγώ,άρα αυτόματος γίνεσαι και εχθρός μου..

Μουσικά : κάτι αξιόλογο;; δεν ξέρω...αυτός ο χρόνος ήταν αρκετά "νεκρός" μουσικά,όσο αναφορά με τα ακούσματα μου..συνέχισα να μαθαίνω πράγματα για την λατρευτή μου Power metal σκηνή,για το κάφρο μεταλ ,και ίσος αυτή να είναι η μόνη αλλαγή στην μουσική μου ζωή..το καφρομεταλ υπήρχε στην ζωή μου μέσα,από Ανώριμους και Καφρίλιον κύριος,αλλά εξελίχτηκε φτιάχνοντας τους Kafrobudass ...αλλά όπως ξανά είπα..στα "ακούσματα" υπήρξε μεγάλη νεκρά..δεν ξέρω γιατί,ίσος να κατασταλαξα στο είδος μου..ίσος τελικά ο τυπάς(ηλικρινα δεν θυμάμαι ποιος xD ) που μου χε πει πριν καμία 4 ετεια ,"αφού είσαι τρελός με Dickinson θα κολήσεις με την power " δεν είχε άδικο..

Εργασιακά : -


Τι να περιμένουμε από το 2013 ;;

Πολιτικά : τίποτα

Κοινωνικά : τίποτα (εκτός αν το ζώδιο σου λέει έρωτας xD )

Μουσικά : Να ξανάρθουν οι MAIDEN το κέρατο μου!!επίσης να μου προτείνετε ένα διαφορετικό άκουσμα,που να μην μοιάζει με stoner ,γιατί ΔΕΝ μου αρέσει :P
Σε προσωπικό τομέα,(ως kafrobudass ) 2 πράγματα μας απασχολούν.. Αʹ το 819 (demo ) Βʹ το kafrobudass festival που λογικά θα γίνει κάπου μέσα στο πάσχα..λογικά..! για το Αʹ ήδη ηχογραφήθηκε το πρώτο μας τραγούδι ,ενώ το Βʹ είναι ακόμα στην αρχή και στην γέννηση του :P ελπίζουμε να πάνε όλα καλά!!

Εργασιακά : να βρω δουλειά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!