TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

ΚΑΓΚΟΥΡΑ ΨΟΦΑ.

ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΦΛΩΡΟΙ ΚΑΓΚΟΥΡΕΣ.

Συνεπαρμενος απο τον φιλο μου Mario Starbass αποφασισα να γραψω κι εγω ενα κειμενακι για να σας πω την αποψη μου για σας. Επειδη την αποψη σας για μενα την ξερω...
Ναι Ναι!
Ειμαι μεταλλας.
Ειμαι απλος
Δεν πλενομαι ποτε
Δεν ακουω Παολα.
Δεν ακουω Παντελιδη και κατασυνεπεια δεν ειμαι Νεοελληναρας σαν τα ασχημα μουτρα σας.
Δεν εχω πορσε, δεν εχω μερσεντες δεν εχω λεφτα και κατασυνεπεια δεν εχω γκομενες ΛΕΦΤΟΔΟΥΛΕΣ., εχω ομως γκομενες που σεβοντε την προσωπικοτητα μου και τον εαυτο μου οσο αθλιος κι αν ειναι αυτος εφοσον δεν ακουω σκυλαδικα.

Ηρθε ομως και η δικια σας η σειρα!


 Οσο κραξιμο εχω ακουσει απο σας, τοσο κραξιμο θα ριξω και για σας.
ΡΕ ΜΑΛΑΚΕΣ:
ΠΩΣ ΝΤΥΝΕΣΤΕ ΕΤΣΙ?
Εγω ετσι θα ντυθω στο γαμο μου.
ΤΙ ΜΑΛΛΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ? Θα ζηλεψουν οι κοκορες! Σαν του πετεινου το λυρι!
ΤΙ ΔΙΑΟΛΟ ΑΚΟΥΤΕ?
Στο εκτελεστικο αποσπασμα αν βρεθω ποτε ο θορυβος της σφαιρας που προοριζεται για το κεφαλι μου θα ακουστει 1000 φορες πιο ομορφη!
ΠΟΣΟ ΠΟΖΕΡΙΑ παιζει να ειστε?
ΠΩΣ ΠΑΤΕ ΣΤΑ ΚΛΑΜΠ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΣΤΑΛΙΑΣΕΤΕ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΓΚΟΜΕΝΑ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙ ΜΕ ΤΑ ΜΙΝΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΜΟΥΝΙ ΤΗΣ? (βλεποντας μονο. γιατι για κοκο ουτε κουβεντα.Με το πουλι στο χερι.)
Παρτε χαμπαρι ΜΑΛΑΚΕΣ οτι δεν υπαρχετε πουθενα αλλου στον παγκοσμιο χαρτη παρα μονο στην Ελλαδα. Οπως και τα σκυλαδικα. Οπως και ο ΟΛΝΤ ΧΟΛΜΠΟΡΝ. Οπως και το κομπλεξ της εξωτερικης σας εμφανισης που καθεστε και ξυριζετε το στηθος σας... Βαζετε αλλους ομοιους σας και ξυριζουν τον κωλο σας γιατι δε φτανετε ΚΑΙ ΑΛΛΙΜΟΝΟ! Μην πεταχτει καμια κωλοτριχα και δεν μπορει ναΓ σας βαλει η γκομενα κωλοδαχτυλο.ΑΔΕΡΦΕΣ!
ΒΑΡΒΑΤΙΛΑ ΚΑΙ ΜΑΣΧΑΛΙΛΑ ΙΖ ΔΕ ΛΟΟΥ ΜΑΛΑΚΕΣ! Εσεις προσεχετε μη σας σκιστει το καλτσον. Αλλα θα εξαφανιστειτε απο το χαρτη που θα παει... Ελπιζω να μην κανετε οικογενειες και γαμησετε αλλη μια ολοκληρη γενια!
αστε το σε μας αυτο τον απλο κοσμο οχι σε εσας τις πλουσιοσκυλοποζεροΛΟΥΛΟΥΔΕΣ!
Αντε στα κλαμπακια σας τωρα να ακουσετε κανα εμινεμ καμια φουρειρα κανα τζαστιμ μπιμπερ που μοιαζετε και εμφανισιακα... στο μαλλι και στην προτιμηση φυλλου οπωσδηποτε τουλαχιστον!
ΑΑΑΑΑΑ... ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΞΕΧΑΣΩ! ΟΤΑΝ ΠΑΤΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΦΑΣΑΡΙΕΣ ΜΩΡΗ ΠΟΡΝΕΣ ΤΟΥ ΕΛΕΟΥΣ ΜΕ 1 ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΦΕΡΝΕΤΕ 30 ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΓΚΙΑ ΑΥΤΟ Ε? Ελα μονος σου μωρη λεσβια να σου γαμησω το ωαριο που σε συνελαβε! Και μετα μας λετε ΚΟΤΕΣ που σας φερνουμε εμεις 100 μετα απο αυτα! ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ !
ΠΑΝΤΑ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΜΑΣ, ΠΑΝΤΑ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΜΑΙ ΡΑΤΣΙΣΤΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΠΟΖΕΡΙΑ ΤΗ ΓΚΛΑΜΟΥΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΚΑΤΕΧΕΙ.
ΑΠΛΟ ΠΡΑΓΜΑ=ΤΕΛΕΙΟ ΠΡΑΓΜΑ!
ΚΑΓΚΟΥΡΙΚΟ ΠΡΑΓΜΑ= ΓΙΑ ΦΑΠΕΣ ΠΡΑΓΜΑ!

ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΚΡΑΖΩ? ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΑΞΙΖΕΙ. ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΟΥ ΣΑΣ ΚΡΑΞΩ ΜΕ ΚΡΑΞΑΤΕ.
ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΤΑ ΚΛΑΜΠΣ ΣΤΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ  ΕΝΑ ΙΔΑΝΙΚΟ ΠΑΝΕΜΟΡΦΟ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΟ.
ΥΓ.

ΜΥΡΙΣΤΕ ΑΥΤΟ!



3 σχόλια:

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!