TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Παρασκευή 25 Ιανουαρίου 2013

Έμπνευση part 1


                 
Ίσως να το παρατηρήσατε και τα 2 άτομα που μας διαβάζετε...
Χθες για κάποιο πούστη λόγο δεν είχα έμπνευση....
Ούτε σήμερα έχω...Για αυτό αποφάσισα να γράψω κάτι γύρω από την έμπνευση :P

              
Οκ ίσως να γίνομαι πολύ mainstream αλλά νούμερο ένα τόπος για αυτοσυγκέντρωση είναι η τουαλέττα :P
Το ξέρουμε όλοι,ίσως το έχουμε ζήσει όλοι...
Πόσοι από σας την ώρα που πάτε για...ΧΈΣΙΜΟ,σκέφτεστε τι κάνατε σήμερα,τι θα φάτε αυριο...και μεγαλητερη ακιριλα;; αν είστε ερωτευμένοι...
Μαλάκα έχω φτάσει στο σημείο να λέω "άντε να με πιάσει χέσιμο,να την σκεφτώ λίγο "
Στανταράκι ο παντελίδης έγραψε τα τραγούδια στην τουαλέττα...Φαίνετε και από το ύφος...ζορίζετε...παίρνει το ύφος "βγες μωρή κουράδα"..

                         

Επόμενο μέρος έμπνευσης είναι το μπαλκόνι...Σε πιάνει μια θλίψη...μια μελαγχολία...(ανάβεις ένα μπ...) και όλα βγαίνουν εύκολα!! αφού για να γράψω το "Νησί της μπόχας" πιγενοερχομουνα...αφού σε μια φάση μπερδευτικα κιόλας και κατέβασα το παντελόνι μου φάτσα φορά με το διαμέρισμα της κιραμαρικας..


                          
επόμενο;; ο υπολογιστής! ιδικά αν θες κάτι που να βγάζει μίσος...πας σε όλα τα group του φατσαμπουκ που σιχενεσε..βρίσκεις φωτογραφείες του πούτσου και ρίχνεις χριστοβούδες ,ώσπου σου βγαίνει μια ρήμα και εσθανεσε ο νέος eminem σε αποχρώσεις πράσινες... και γιατι πράσινες;;;γιατί αυτά θα φορεθούν φέτος.
                                    

Ένα άλλο μέρος που μου δίνει έμπνευση και ΚΑΝΕΊΣ δεν με πιστευει,είναι το περίπτερο της γειτονιάς μου...ας έρθετε ρε μαλακές να δείτε το μαράκι που δουλευει εκεί και θα σας πω εγώ για ποτέ γράφετε το νέο "you shook me all night long "
                       

Επόμενο μέρος;;; ταβάνι,τοίχος,αφίσα,μουτζούρα σε τοίχο,και όλα τα σχετικά που σου θυμίζουν κάτι...Κοιταω την αφίσα του υπέρτατου Steve Harris συγκινούμε...και γράφω κάτι με μπόλικη γαμημένη POWER and GLORY ,το διαβάζω ενθουσιασμένος...ενώ την επόμενη μέρα παρατηρώ πόσο πίπα ήταν και το διαγράφω...(trueeee story)
Διαβάζω το όνομα της κοπέλας που είχα φάει κολημα (τοσο μουνόδουλος που το έγραψα στον τοίχο) και γράφω νέες επιτυχίες για σκυλιά ράτσας πάολα.


Αυτό ήταν το Έμπνευση part 1 ,και αν μου ρθει κάτι άλλο ,θα κάνω και ένα δεύτερο part ....Επειδή μπορώ,και έχω blog και είμαι γαμάτος...φιλιά πολλά.
Μάριος Starbass




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!