TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Πάει καιρός...


TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)


Ναι ! αποφάσισα μετά από τόσο καιρό να γράψω άρθρο...αν βέβαια δεν είχα αιπνίες δεν θα το έκανα..:P
Και ναι λοιπόν..κυκλοφόρησε το πρώτο μας κομμάτι!
τα σχόλια είναι θετικά..πράγμα που ήταν προφανές ,από την στιγμή που υπάρχουν τόσοι κουφοί γύρω mas :P
Αν μου άρεσε εμένα;;
Μου άρεσε η όλη εμπειρία που περάσαμε και περνάμε..
Το άγχος του στούντιο,η στιγμή που μπήκα να ηχογραφήσω την γκαρίδα μου,οι στιγμές που πρήζω τους πάντες στο φατσαμπουκ στέλνοντας τους το Νησί...
Το κομμάτι ως κομμάτι,αν ήταν άλλης μπάντας,μπορεί να μου άρεσε,μπορεί και όχι...δεν ξέρω! δεν μπορώ να κάνω κριτική..είναι κάτι σαν παιδί μου..όσο άσχημο η όμορφο κι αν είναι ,είναι παιδί μου! και μια μάνα ποτέ δεν μιλάει αμερόληπτα για τον γιο της...
ΕΓΕΙΝΑ μάνα :')
Αρχικά θέλω να ευχαριστήσω τους πάντες που μας στήριξαν,τους αγαπημένους μου haters που χωρίς αυτούς η μπάρα των likes στο YOUTUBE δεν θα έμοιαζε με μπάφο..


Και δεν θέλω να κατονομάσω άτομα!ή τουλάχιστον δεν ήθελα! απλά είναι ρε παιδί μου κάποιοι...ας το πούμε πιο έμπειροι και ψαγμένοι στον χώρο ,που μας έδωσαν μια στήριξη ,κύριος ψυχολογική,αλλά και στην πράξη!
Αρχικά από την πρώτη μέρα,στο Groove Studio ,του Γιάννη Πρατικακη,που μας "έφτιαξε" το κομμάτι,παραγωγή,μίξη κτλ, όπου ασχολήθηκε πολύ μαζί του! Οπότε αν υποθέσουμε ότι το κομμάτι είναι παιδί μας,ο Γιάννης ήταν ο νηπιαγωγός του. :P

Μετά να ευχαριστήσω όλους τους έμπειρους μουσικούς του χώρου (όπως είπα πριν) που με υπομονή άκουσαν το κομμάτι μας για να μας πουν στο τέλος μια φράση ,που σου δίνει ΤΡΕΛΉ ψυχολογική ή "υλική" βοήθεια! φράσεις όπως "για πρώτο κομμάτι πολύ καλά" , "συνεχίστε έτσι","καλή συνέχεια","για τον πούτσο" και αλλά τέτοια που σε βοηθούν να συνεχίσεις! ο καλός επειδή σε βοηθά ψυχολογικά ,και ο κακός επειδή σε βοηθά να βελτιωθείς!

Σειρά έχει ο τιτανομεγιστος Κάλφας και το Kalfasblog.com  ,που μας φιλοξένησε στην σελίδα του,με post και ένα δικό του σχόλιο που μας είναι παρά πολύ ευχάριστο!! όταν πριν ένα μήνα έβλεπες το site και τα video του κάλφα και ξαφνικά βρίσκεσε μέσα σε αυτά νιώθεις μια υπερηφάνια για τον γιο σου! ότι πήρε απολυτήριο από το δημοτικό και ας το πήρε με 5 !!


Επίσεις ένιωσα και παράξενα συναισθήματα! οκ έχω κυκλοφορήσει και στο παρελθόν δουλειές με συγκροτήματα κτλ...Αλλά τώρα ήταν αλλιώς! στέλνω το κομμάτι στον Satrigianni π.χ. από τους Ανώριμους ,και το ακούει..ΌΤΙ κι αν απαντήσει μετά ,εγώ σκέφτομαι.."μέχρι πριν μια μέρα άκουγα από το πρωί μέχρι το βράδυ ανώριμους..και τώρα ένας εξ αυτών ακούει εμένα"
Οκ μοιάζει λίγο παιδικό αυτό που γράφω...αλλά σκέφτεσαι ότι μια από της βασικές σου επιρροές και ο λόγος που έκανες αυτή την μπάντα,σε ακούει...ένιωθα μια μπερδεμένη ευχαρίστηση,άγχος,ντροπή,και πονόκοιλο επειδή είχα φάει ρεβίθια...
Όταν ο μεγάλος thrasher της κρήτης :P ο Nick από τους ΔΕΜΑΞΙΜΆΜ σου βγάζει μια κάβλα μέσα από ένα μόνο comment στο τραγούδι σου,και είναι τόοοσο...(αυτό που σε ωθεί xD )... νιώθεις πάλι περίεργα συναισθήματα!!


Που θέλω να καταλήξω;;
Ναι έχω κάνει δουλειές στο παρελθόν ,και μάλιστα πολύ ευχάριστες..
Αλλά τα πράγματα πλέον για μένα είναι σε άλλη "τροχιά"...
Έπρεπε να "εργαστώ" σε μια κάφρομπάντα για να δω τα πράγματα πιο σοβαρά xD
οι Kafrobudass για μένα πλέον είναι κάτι μόνιμο και κάτι που δεν θα εξαφανιστεί όσο αυτό παιρνάει από τα χέρια μας..


ΥΓ Ξανά λέω για τέλος,ότι ευχαριστώ παααρα πολλά άτομα!Μπορώ να γράφω ονόματα μέχρι μεθαυριο!

ΥΓ 2  ,ρε παίδες ένας hater του αγαπητού μας UTB ,ο "gamisias " ή κάπως έτσι,έγραψε ένα σχόλιο..ότι είναι άσχημη κόπια από πλοκάμι...δεν θα με χαλούσε ,αλλά μόνο εγώ είμαι κουφός και δεν βρίσκω κοινά σημεία ;;; :Π

ΥΓ 3 ήταν πολύ σοβαρό αυτό το άρθρο! xD πάω να πάρω ναρκωτικά και επιστρέφω σε κανα δύο μέρες να γράψω κάτι χειρότερο!!

Marios Starbass  (και όπως πάντα sorry για τα ορθογραφικά!!)




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!