TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Παιδικά Χρόνια Part-1


                       

Χα! κόσμε των Blogs ,των Bloggers και όλων των καμμένων που δεν έχουν ζωή! xD
Ίντα κάμετε ;; καλά 'στε ;;
Λοιπόν ξεκινάμε την σημερινή μας συζητήσει :P θέμα για να πω την αλήθεια δεν έχω...αλλά κάτι θα βρούμε στην πορεία...:P
ΓΑΜΗΜΈΝΑ στρουμφάκια!(όχι με τα κράνη..τα original )

Ρε μαλακά πόσο ήθελα από μικρός να πάρω τηλέφωνο στο σταρ και να τους πω,
βάζουν που βάζουν τσόντες μετά της 2 τα μεσάνυκτα ,(παλιά τώρα το κόψανε :(  )
ας βάλουν και μια ταινία που ο δρακουμέλ τρυπάει τον εγκέφαλο της στρουμφητας και της περνάει το πέος του μέσα!!
(Κάτι παρόμοιο ισχύει και με το road runner show )
                        
ναι ρε φίλε μου κατέστρεψαν την παιδική μου ηλικία...το alter και το Σταρ μου κατέστρεψαν τα πάντα!! πέραν των pokemon και μεγάλων υπερταινιών , like lion king κτλ (και δεν σηκώνω αντιρηση -.-) όλα τα υπολιπα μου βίαζαν την παιδική μου ηλικία..έχω αποκτήσει τόσο μίσος για τους μαλακές που θέλω να βγάλω μια ταινία,όπου θα ΓΑΜΆΩ τα στρουμφάκια,θα ΓΑΜΆΩ το κολόπουλο του road runner και στο τέλος θα γαμάω την Ντόρα και θα σκουπίζομαι πάνω στην μαϊμού της!!


Αν είχε όλο αυτό αντίτιμο στο σήμερα;
Δεν είναι προφανές;; :P
Έχω γίνει ένα ψυχάκι και ενήλικας πλέον κάθομαι και κράζω κοινούμενα σχέδια!!
ΦΈΡΤΕ μου τα παιδικά μου χρόνια πίσω ρε καριόλια!

Έχω ψηθεί άσχημα να βγάλουν οι Kafrobudass τραγούδι πάνω σε αυτό το θέμα..
θα εποικινονίσω με τον τραγουδιστή τους και θα τον πίσω να γράψει ένα για μένα!!


by marios starbass

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!