TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)

TO NISI TIS MPOXAS-KAFROBUDASS (OFFICIAL SONG)
Click Έπαε βοσκέ που μου 'θελες και ιντερνέτια!

Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Η Σαλώμη έπαιρνε ωραία Cheep-bookια




Ε! ε!! Ντροπή!!
Μην κοιτάτε από πάνω ντε!!
τς τς τς! Θέλω να δηλώσω ότι είναι προβοκάτσια του σάητ αυτά!
ΝΤΡΟΠΉ σου μπλογκσποτ!

Δεν φταίω εγώ.Πάντα οι άλλοι φταίνε.
Εγώ δεν βγαίνω κερδισμένος από αυτή την ιστορία.
Ούτε διαφημίζω την μπάντα μου εδώ μέσα.
Είναι καθαρά μέρος για ανταλλαγή απόψεων.

Κάτι σαν τους Metallica ρε παιδί μου.
Ρε τα παιδιά τα αδικείται.
Όταν θα βγουν να πουν ,ότι όλα αυτά είναι ΨΕΜΜΑΤΑ,θα με πιστέψετε ε ;;
Τι κέρδος θα μπορούσε να έχουν από όλο αυτό;;;
Επειδή όλα τα Μέτσολ σάητ ασχολούνται μαζί τους;;;
Επειδή κάθε στέητους στο φιμπί ασχολείται μαζί τους;;;
ΟΧΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΡΕ ΡΕΜΑΛΙΑ!! τι κέρδος;;

Επειδή αν βγουν να διαψεύσουν και πετάξουν κάτι του τύπου "ο μπίμπερ γαμιέται" ,θα τους κάνουν θεούς;; ΕΝΏ ταυτόχρονα θα έχουν διαφημιστεί παντού;;(κι αλλο***)

Ακόμη όμως και να είναι αλήθεια...Τι έχει ο Μπιμπερός ;;
Είναι αλάνι,εγώ τον πάω και μάλιστα στο επόμενο λάηβ θα βάλλω και μπλούζα του!
ΈΤΣΙ! Metallica - bieber και ΠΑΟΛΑΡΑ ρε μουνιά!!

TIPS για να γίνεις χειρότερος άνθρωπος : Τηλεφώνα στουζ Α.Α.(Ανώνυμους Αλκοολικούς) και ρώτα τους πως φτιάχνετε η μαργαρίτα.

Φιλούρεζ. Καφροβούδας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Έπαε γράψε το πιπόνι σου!!